לוגו חדש לאתר
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות

רודוס, יוון – מה אסור לפספס

עזרה בתכנון מסלול טיול ליוון? השאירו פרטים 👇

העיר העתיקה של רודוס היא המקום האהוב עלי ברודוס מכיוון שהיא המסורתית והמשתלמת ביותר ומרגישה כמו עיירה קטנה במרכז עיר גדולה עם הרבה היסטוריה ותרבות. אתה יכול למצוא הרבה דברים לעשות, אך הנה רק כמה הצעות בחלק העליון של הרשימה לחלק מהן, כמו לרודוס ולאי יוון להציע.

הפעילויות בעיר רודוס נהדרות ומגוונות ולא תרצו להחמיץ את כל מה שיש לה להציע. עם ההיסטוריה המרתקת שלה עוד מימי קדם, לא אמורה להיות שום בעיה למצוא כמה דברים יוצאי דופן שאתה עושה סביבם. כדי להפיק את המיטב מהטיול שלך, אני לא יכול להמליץ על מספיק מהם, אך עבור מי שכן, כולם שווים ביקור.

למעשה, אין מי להחמיץ בטיול היום שלך לרודוס, וליקטנו לרשותכם מפה של רודוס שללא ספק תמצא את דרכה לכל ספר מדריך.

בנוסף, מבקרים ברודוס לא יחמיצו את ההזדמנות לחקור את העיירה הלבנה לינדוס, אחד הכפרים היפים ביותר ביוון, אליה בהחלט תגיעו גם אם תבקרו בה. מקומות נהדרים אחרים ברודוס הם המוזיאון הארכיאולוגי, בו נמצאים אוצרות עתיקים של למעלה מ- 7000 שנה. אם אתה מעוניין באוסף העתיקות היווניות המעודנות ביותר, אינך יכול לדלג על המוזיאון הארכיאולוגי של רודוס, הממוקם ליד אבירי סנט ג'ון, הממוקם ממש ליד כביש האבירים.

כפי שאתה מתפתל דרך ברחובות העיר העתיקה של רודוס, אל תחמיצו את ארמון הגדולים המאסטרס, המכונה גם הטירה.

קירות האבירים, המעניקים לאווי אווירה רומנטית מאוד, הם המאפיין היחיד. זה עניין. רק שעה מהעיר רודוס, ההיסטוריה של המצודה המדהימה הזו מכסה כמעט כל ציוויליזציה שהטביעה את חותמה באי זה. חורבות המקדשים היוונים והרומאים והאקרופוליס מאפיינות את המדינה, ואילו הפונדקים שהשאירו אבירי סנט ג'ון קוים ברחובות המרוצפים של רודוס ובעיר העתיקה עצמה. מוזיאון ארכיאולוגי זה ממוקם בעיירה רודוס ובו אוסף של חפצים שראשיתה 2,000 שנה, כולל אגרטלים, פסלים, פסלים, קרמיקה ו בֶּצֶר.

אם אתה רוצה להרגיש יותר כמו מקומי, הרחובות של רחוב אורפנידו הם מוקד חיי המסיבות של רודוס. מלא בבתי קפה, טברנות וברים נחמדים, זה המקום הקרוב ביותר, אך אם אתם מחפשים טיימר ראשון כיצד לנסוע לרודוס, תוכלו להגיע לעיר העתיקה של רודוס. למרות שלינדוס והעיר העתיקה של רודוס צפופים מאוד בקיץ, רודוס היא ביתם של חיי לילה מפוצלים המאפשרים לנשום את האוויר הטהור של הים האגאי בכל חדר.

ברודוס, אל תחמיצו את ההזדמנות לטפס על האקרופוליס של לינדוס. אם אתם מחפשים את הנוף הטוב ביותר של רודוס, אתם בהחלט צריכים לראות את האקרופוליס גבוה מעל העיר לינדוס – וזה מרשים בהחלט. גם מי שכמוני יכול לחוות את יוון העתיקה אוהב את הנוף מהנקודה הגבוהה ביותר של העיר.

עם האקרופוליס כרקע, מפרץ סנט פול בלינדוס הוא אחד החופים היפים ביותר ברודוס והחוף הטוב ביותר ברודוס. הנוף הנשקף מהאקרופוליס של לינדו הוא ללא תחרות, כאשר הנוף שנשקף ממפרץ לינדון הוא רקע – והוא החוף היפה ביותר ברודוס – לא רק ביופיו, אלא גם בזכות קרבתו לעיר.

החוף היפה ביותר ממוקם בחלק הדרומי של העיר, רק כמה מאות מטרים מהאקרופוליס של לינדו. בין היתר, החופים של רודוס הם המצטיינים ביותר, מפרץ סנט פול בלינדוס והחוף הטוב ביותר באתונה, שניהם במרחק הליכה קצר אחד מהשני.

האיים הקרובים ביותר לרודוס הם גיר קרפטוס, סימי וטילוס, אך האיים קוס וכרתים לא רחוקים משם. אם אתם מחפשים חוויה אקזוטית יותר מאי רודוס, אני ממליץ לכם בחום לבקר באיים היוונים סורי והאלקי. בעודכם באי ברודוס, לא תרצו לפספס את ההזדמנות לבלות זמן מה בכפר לינדוס.

רודוס הוא אחד האיים היוונים המתויירים ביותר ורבים נהנים מאינספור חופים יפהפיים. האקרופוליס העתיק של לינדוס שוכן במקדש אתנה והמצודה שימשה כמבצר על ידי פלגים שונים, ביניהם יוונים, רומאים וטורקים. לינדוס ממוקם על החוף המזרחי של האי רודוס בים האגאי, כמה קילומטרים מהאי סימי. במקור בירת רודוס, לינדוס היא ביתם של הכנסייה היוונית האורתודוכסית הקדומה של יוחנן המטביל. זו העיר השנייה בגודלה ברודוס אחרי אתונה ובו מקדש אתנה.

דילוג לתוכן