לוגו חדש לאתר

מלונות

כרתים למטיילים – מה יש לעשות בכרתים

עזרה בתכנון מסלול טיול ליוון? השאירו פרטים 👇

עד עכשיו עליכם להיות מודעים לכך שהאטרקציות של כרתים אינן חורבות עתיקות או חופים יפהפיים, אך ההרים עוצרי הנשימה של האי הם המקומות הזכורים ביותר בטיולכם בכרתים. הפארק הלאומי ערוץ שומרון הוא מקום מדהים לראות משהו שהוא כל כך ייחודי בהשוואה לאיים יוונים אחרים. הנופים עוצרי הנשימה של הים התיכון ורכס ההרים המדהים הם רק כמה מהסיבות לכך שזה צריך להיות המקום הטוב ביותר עבור כל אחד מכם לבקר בו. ביקור בעיר העתיקה של חאניה הוא ללא ספק אחת הדרכים הטובות ביותר לבקר בכרתים למשך 3 ימים.

ארמון קנוסוס הוא מקום נהדר לגלות את הארכיאולוגיה של יוון ולא רחוק משם נמצא אקווריום כרתים.

זה כנראה אחד המקומות הטובים ביותר לראות את כרתים והוא גם בירתו, ולכן זהו בילוי מועדף על מבקרים רבים. ערך בלוג נסיעות זה אודות כרתים יעזור לך לתכנן את מקומך – לראות דברים – לעשות – בכרתים. מסלול CreTe שלנו יגיד לכם היכן להישאר, מה לאכול, איפה להישאר ועוד ועוד, וגם יעזור לכם למצוא מקומות מעניינים. כרתים המרתקים ונקודות העניין הופכים אותה למקום המושלם לסיים את סיורי 3 הימים שלכם בכרתים.

לפני שאתה נוסע לכרתים, אנא קרא את המדריך שלנו, המכיל הוראות קלות להבין כיצד להגיע לכרתים באמצעי תחבורה שונים. טיולים לחאניה במערב כרתים, קראו את הטיול שלנו ב- Chanias CreTe לצפטיס, הכולל חופים מבודדים, מקומות לבקר בהם או להימנע מהם ועוד. קרא את הטיפים המועילים שלנו לתכנון הטיול שלך לכרתים או בדוק את החופשה המשפחתית שלנו בכרתים אם אתה מטייל עם ילדים. האי מציע אינספור הזדמנויות לכל סוגי המטיילים, אך פוטנציאל להתמקד רק באזור אחד של כרתים, יוון. אם אתה עדיין לא יודע מה אתה יכול לעשות בכרתים, הפוסט הזה הוא בשבילך, תסתכל עליו וקח את המסלול שלך בכרתים עם המדריך שלנו. אתה יכול גם לקרוא מאמר זה כדי להחליט איזה אזור הכי מתאים לך להישאר בכרתים ולגלות מה אתה יכול לעשות הכי טוב.

אם אתם רוצים לבקר ברוב האטרקציות המרכזיות, אנו ממליצים על כרתים מצפון ומצפון מערב, אך אם אתם מגיעים מחוף הים, הצד המזרחי של כרתים הוא המקום האידיאלי לחקור, ואילו מערב כרתים היא המתאימה ביותר למי שנהנה מחופשת חוף תיירותית. אם אתם נמצאים רק בכרתים לתקופה קצרה, חאניה היא בחירה טובה מכיוון שיש הרבה טיסות ומעבורות המגיעות מדי יום, מה שהופך אותה ליעד אידיאלי לחקור את כרתים המערבית. הטיול שלנו לכרתים מתחיל מכאן עם טיסות לחאניה, ולא תתאכזבו בכל מקום שתישארו. שדה התעופה הראשי של כרתים ממוקם בבירת כרתים, הרקליון. נצלו את ההזדמנות לבקר באחד משדות התעופה הבינלאומיים הרבים כמו אתונה, ניקוסיה, פיראוס או נמל התעופה הבינלאומי של אתונה, ולא תתאכזבו היכן תישארו אי פעם!

Dolphinhellas Fantasy Travel של אתונה היא סוכנות נהדרת, ראו באתר האינטרנט שלהם בכתובת www.greecetravel.com. יש לכם מסלול טוב יותר המחבר את כרתים כולה, כך שזה מקום טוב לחפש את אפשרויות הנסיעות הטובות ביותר לטיול קצר או ארוך לטווח האי.

כדי לעזור לך בתכנון הטיול שלך לכרתים, סיפקנו לך את רשימת בתי המלון, המסעדות, בתי הקפה, המלונות והמסעדות הטובים ביותר באי. כדי להקל על תכנון הלינה, תוכלו לתכנן גם על פי המיקום שלכם, לגבי אפשרויות לינה כמו חדרי מלון, הוסטלים, דירות ומלונות.

אתרים ארכיאולוגיים פזורים ברחבי האי, מהריסות המינואיות של קאטו זאקרוס ועד לעיר העתיקה כרתים וחורבות אתונה. בכרתים יש כמה מהטובים ביותר באיי יוון היחידים. ממיקונוס לסנטוריני, יעד זה הוא היעד החלומי שלכם ומציע לכם כל כך הרבה מה לעשות ולראות. הנוף הרחב של דירות קתרינה מראה את עיר החוף בגבעות בה תוכלו להירגע וליהנות מאחד המקומות הטובים ביותר לשהות בכרתים. הנוף הנשקף מהמיקום בחאניה הוא תמונה טובה שתשכחו לאחר היציאה מהמלון.

חופשה בכרתים מוכתרת על ידי אזורי טבע עוצרי נשימה כמו רמת לסתי, שם תהיה לכם האפשרות להתפעל מהנופים המרהיבים של הים, ההרים והחופים היפים של חאניה, כמו גם הנופים הציוריים חופים. תלוי מתי מבקרים באי ומה מעניין אתכם, יש מגוון רחב של פעילויות מהנות. הפעילויות והסיורים שהוזכרו לעיל מראים את נקודות השיא של כמה דברים טובים לעשות בכרתים, מכיוון שזהו אי יווני גדול שדורש יותר מיום אחד כדי לחקור אותו כראוי. אנשים, הנה הדברים הטובים ביותר שראינו ועשינו בטון, יחד עם הסיבות העיקריות מדוע האי הזה צריך להיות יעד החופשה הבא שלכם.

דילוג לתוכן