לוגו חדש לאתר

מלונות

העדפת דירת נופש על מלון

עזרה בתכנון מסלול טיול ליוון? השאירו פרטים 👇

לחיות כמקומי

קשה להסביר את זה אבל יש משהו קסום במגורים בבית מקומי אשר בניגוד למלון יכול להיות ממוקם בכל שכונה בעיר. רב הערים המרכזיות באירופה ניחנו במגוון שכונות להן צביון שונה זו מזו, בחלקן יש מלונות רבים ובחלקן אין. הדבר נכון במיוחד בערים קטנות אשר שמרו על אופיין.

יותר אופי

חלק מן הטיול שלנו הוא המקום אליו הגענו ללינה ובו הקצנו מדי בוקר. אפילו אם אנחנו לא ממש מודים בזה וגם אנחנו "צריכים רק מקום לשים את הראש", עדיין עדיף לשהות בדירת נופש אותה נזכור אשר לה עיצוב ייחודי פרטני השונה כ"כ מהעיצוב הסטנדרטי של חדר במלון. בכנות, הרי היינו בכ"כ הרבה נסיעות, כמה מלונות אנו זוכרים?

לבשל לבד

כאן תגיע השאלה "מי בכלל רוצה לבשל בחופש?" אני בחופש או בעונש? אבל ברצינות, לא תמיד המקום אליו הגעתם הוא אטרקציה מבחינת אוכל ולעיתים פשוט המסעדות יקרות ואתם מעדיפים למעט בהן, הדבר נכון במיוחד אם יצאתם לדרך כמספר גדול של אנשים. לעיתים קרובות עולה גם שאלת הכשרות , וכן, יש דירות כשרות ומוצרים כשרים לצרוך. אם בכל זאת החלטתם לצאת לאכול, הנה מספר אתרים מומלצים לאיתור מסעדה ראויה באירופה:

יוון – http://www.tripadvisor.com/Restaurants-g189398-Greece.html
לונדון – http://www.bestlondonrestaurants.co.uk/restaurants/london/
פריס – http://www.bestrestaurantsparis.com/en/

יותר מקום, יותר אנשים

גם בקטגוריה זו, אין פשוט מה להשוות כאשר מחירי התפעול של המלונות הולכים ועולים , החדרים הולכים וקטנים, וכך אם תנסו להזמין מקום למשפחה בעלת חמש נפשות ומעלה תגלו שתידרשו להתפצל לשני חדרים במלון, בילוי יקר לכל הדעות. בדירות המשווקות על ידי לוקליסט תוכלו גם לארח את החברים שיצאו עמכם ובסוף היום לפרוש כל אחד לפינתו הוא.

מחיר

ניקח למשל דירות בכרתים או רודוס, וגם במקומות נוספים באירופה כגון לונדון או דירות באמסטרדם, לא תמיד יוצא שמחיר דירה הוא זול יותר, אך אם משווים תפוחים לתפוחים, כלומר, כשמשווים בין כל הפרמטרים מחיר הדירה ומה שהיא מעניקה, יוצא זול משמעותית.

פרטיות

בניגוד למלון בו עובדיו ואורחיו מתרוצצים במסדרונות, בדירה יהיה לכם שקט ופרטיות. אירופה אינה ישראל וסביר שלא תכירו את השכנים. בטח ראיתם את הסרט "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס", אנו מבקשים לשמור על הכבוד של מדינתנו הקטנה בחו"ל ולא לערוך מסיבות רווקים פרועות אשר יפריעו לשכנים.

דילוג לתוכן