לוגו חדש לאתר

מלונות

השכרת רכב בחו"ל

השכרת רכב ביוון

עזרה בתכנון מסלול טיול ליוון? השאירו פרטים 👇

חכמים מאיתנו כבר הגדירו כלל חשוב לחיים: "סוף מעשה במחשבה תחילה". היגד זה, המתאים באופן אופטימאלי למקרים יומיומיים סטנדרטיים, ודאי יתאים גם למקרים פחות שכיחים כמו השכרת רכב. במה דברים אמורים?

רוצים לבצע השכרת רכב ביוון ולעשות השוואת מחירים בכדי לקבל את מחירי השכרת הרכב הזולים ביותר ביעד שלכם בחו"ל? להשכיר רכב באיי יוון עושים מראש וחוסכים כסף!

בכדי לתפקד באופן טוב יותר במצבים בהם יש צורך ברכב שכור (כמו אירוע משפחתי, יציאה לנופש, ונסיעה עסקית מחוץ לעיר), יש להקפיד ולתכנן את השכרת הרכב באופן נכון ויעיל. להלן כמה המלצות לאופן בו ניתן לעשות זאת:

השכרת רכב מראש- יתרונות

השלב הראשון בתכנון נכון של נסיעה, הוא לבצע השכרת רכב כשבוע לפני המועד המבוקש. יש לכך מספר יתרונות:
  1. כל חברת השכרת רכב מחזיקה ברשותה מלאי מוגבל של רכבים. בכדי להזמין רכב איכותי המתאים באופן הטוב ביותר לצרכי הנסיעה, חשוב להזמין אותו מראש, וכך להימנע מחיסול המלאי.
  2. השכרת רכב מראש הכרחית בעיקר בתקופות של חופשים וחגים, אז חברות ההשכרה עמוסות בפניות, והסיכוי למצוא רכב קטן לאין שיעור.
  3. ברוב המקרים, הזמנה מראש תוזיל את מחיר השכרת הרכב, ולו בגלל שלחברות ההשכרה יש אינטרס להוציא כמה שיותר רכבים. ככל שהזמן עובר, והביקוש גדל, חברות ההשכרה מעלות את התעריפים.
  4. ההחלטה לבצע השכרת רכב בשלב מוקדם, תאפשר לנוסעים לחפש אחר מבצעים וקופונים, וליהנות ממחירי הזדמנות חד פעמיים.

מהו סוג הרכב הנדרש?

כיצד אפשר לדעת איזה רכב יש להזמין? יש לכך מספר קריטריונים אשר חשיבה מוקדמת לגביהם, תבטיח השכרת רכב מותאמת באופן מוצלח:
  1. מטרת הנסיעה- ישנם סוגים שונים של רכבים המותאמים ליעד הנסיעה, למשל, רכב מנהלים לנסיעה עסקית, רכב מפואר לחתן וכלה, רכב קטן לנסיעה של נהג בודד, רכב 4X4 לנהיגת שטח וכן הלאה.
  2. הנהג- חשוב כי לנהג יהיה נוח לנהוג על הרכב בצורה בטוחה, לכן בכדי לבצע השכרת רכב מושכלת, חשוב לברר איתו, מהו סוג הרכב המועדף עליו, האם גיר אוטומט או ידני? רכב קטן או גדול? רכב 4X4 או רכב מנהלים? מה גילו של הנהג?
  3. הנוסעים- מאפייניהם העיקריים של הנוסעים יסייעו אף הם להכריע לגבי סוג הרכב: האם הם מבוגרים או צעירים? מהו מצבם הבריאותי? כיצד הם יתמודדו עם כניסה לרכב בעל שתי דלתות? האם יש צורך בכסא בטיחות לילד?
שאלות נוספות אותן חשוב לשאול בעת השכרת רכב: האם יש ציוד רב המצריך השכרת רכב גדול? האם מזג האוויר מצריך רכב ממוזג? האם הנסיעה ארוכה ויש צורך בנהג נוסף? האם ניתן להחזיר את הרכב בנקודה שונה מאשר ממנה הושכר? מהו גיל ההשכרה המינימאלי? מהו המרחק ומשך הנסיעה והאם יש צורך במניעת ההגבלה על הקילומטראז'? וכן הלאה.חשיבה מוקדמת של סוג הרכב הנחוץ, מסלול הנסיעה והתוספות הנדרשות לרכב, תבטיח השכרת רכב חסכונית וללא תקלות.
דילוג לתוכן