לוגו חדש לאתר
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות

מה יש לעשות באי קוס, יוון

עזרה בתכנון מסלול טיול ליוון? השאירו פרטים 👇

ריכזנו מדריך לאיי יוון, המכיל את הדברים הטובים ביותר לראות ולעשות והיכן למצוא דילים וחבילות זולות אם ברצונכם לנסוע בתקציב.

תוכלו לקרוא עוד על האי קוס וחופיו הטובים ביותר כאן וכאן 15 הדברים הטובים ביותר לעשות ביוון בקוס. החופים של האי קוס לא מאכזבים, בין אם אתם יושבים על החוף ושותים קפה או שוחים בים, החופים של למבי מציעים גם כמה מהמקומות הטובים ביותר ליהנות בלילה הכי קרוב אליהם.

ניתן גם לשכור סירה כדי לחקור את החוף ואת האיים שמסביב. טיולי שייט אפשריים מנמלים רבים אם תבחרו לשכור סירה. אם אתם אוהבים לשוט או לחקור את הסביבה שלכם, זה המקום להיות בו. יש בו גם כמה מהחופים היפים ביותר של האי קוס והחופים הטובים ביותר של למבי ביוון.

הוא מחובר באמצעות מעבורות כחולות בכוכב לקוס רודוס, העיר הגדולה ביותר ביוון ואחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם. אל האי קוס ניתן להגיע בסירה מנמל קרקאטואה ומאתונה באמצעות מעבורת או אוטובוס.

הכפר הראשי של האי קוס הוא קרקאטואה, יחד עם כמה קטנים יותר, כמו זיא ציפארי, פלטני, לגודי ואספנדיו. זוהי הבירה והנמל, המכונה גם קוס, ובו מספר מסעדות, חנויות, בתי קפה, מלונות וחנויות אחרות.

קוס מחוברת לשאר יוון על ידי הים התיכון וממוקמת בחלקו הדרומי של האי, ליד החוף הדרומי של יוון והים האגאי. היא מחוברת בשני כבישים ראשיים, קרקאטואה – קוס – פיראוס וכביש קרפטוס – אתונה.

האי קוס, הידוע גם כאי היפוקרטס, כולל את העיר קרקאטואה, בירת האי והעיר הגדולה ביותר ביוון. קוס גובלת בים האגאי ממערב וחוף יוון מדרום, עם אתונה, פיראוס, קרפטוס ואתונה.

למרות שקוס איננה ידועה כמו כמה מהאיים האגאים האחרים, כמו קרקאטואה, היא עדיין יעד ירח דבש נהדר ביוון. אם אתם מחפשים חוף גן עדן, האי קוס היה היעד האידיאלי עבורכם. זה מקום נחמד ליהנות משמש, שקיעות וזריחות במשך שבוע וכמובן להירגע וליהנות מהאוכל הטעים שנצרך תמיד. האי האי השלישי בגודלו במתחם הדודקאנס ממוקם בים האגאי, רק כמה מאות קילומטרים מהים התיכון. באי קוס יש כמה מהחופים היפים ביותר ביוון, כמו קרקאטואה, סלוניקי, קוואלה וקוסטסיה, אך הסיבה המשכנעת ביותר לבקר באי היא הפארק הלאומי היפה והיפהפה של האי קוס, הגדול מסוגו ביוון.

אם אתה קצת רעב להיסטוריה, אתה תאהב את המקום הזה, ואם אתה רוצה לחקור את המורשת הרומית של האי, זו אחת האפשרויות הטובות ביותר שיש ביוון. אם אתם מתכננים שייט לאיי יוון עם ה- MDFV, וודאו שקוס נמצאת ברשימת הנסיעות שלכם. ואז ארזו את המזוודות וצאו לדברים שתוכלו לעשות ביוון בקוס עם המדריך שלנו לאי קוס, האי היפה ביותר בים האגאי.

הליכה לאורך הטיילת התוססת וספיגת השמש היוונית היא אחת הפעילויות הטובות ביותר בקוס. אם אתם אוהבים ספורט ימי, אין לכם שום תירוץ לא לבקר באי היווני היפהפה הזה, ואטרקציות תיירותיות רבות מחכות שתתחילו את החופשה העצלנית שלכם על החוף. מה באמת פופולרי בקוס אחרי שסיימת את הספורט הפעיל שלך ומסיימת עם כמה ענפי ספורט פעילים?

ל- TripAdvisor יש רשימה נהדרת של המקומות הטובים ביותר לבקר בעיר קוס אם אתה זקוק לבסיס. כאן תוכלו למצוא מדריך על כל הדברים הטובים שתוכלו לעשות בקוס ולבחור איזה מהם תרצו לחוות.

בקוס אולי אין את הבתים הלבנים והכחולים הנפוצים כל כך בכל כך הרבה איים יוונים, אבל זה עדיין מוכיח שזה אי פנטסטי ליהנות משבוע. מהים הכחול הנוצץ ועד החופים היפים וההיסטוריה העתיקה שמרתקים אותך, יש כל כך הרבה דברים לעשות בקוס. יש לנו שניים מהחופים האהובים עלינו כאן בקוס ואין לנו שום תירוץ להראות לכם תמונות שלהם. זו כנראה הבחירה הברורה לכל אי יווני והיא הנקודה הצפון מזרחית של האי. אם אתם מעדיפים חופשה פעילה או בילוי מרגיע, לאי קוס יש יותר מה להציע. אם אתם מתכננים לבלות את החופשה בקוס, הנה כמה מהדברים הטובים ביותר לראות ולעשות במהלך שהותכם באי היווני המדהים הזה! בדקנו את הפעילויות הטובות ביותר בטיול שלך בקוס ותלמד יותר על מה שאתה אוהב.

דילוג לתוכן