לוגו חדש לאתר

מלונות

השכרת וילות בסנטוריני

עזרה בתכנון מסלול טיול ליוון? השאירו פרטים 👇

השכרת וילות בסנטוריני

השכרת וילות בסנטוריני? לא בא לכם מלון ואתם רוצים להשכיר דירה בסנטוריני? להלן כל מה שצריך לדעת על מגורים ולינה סנטוריני יוון!

סנטוריני הוא אי תיירות יוקרה ביוון. הנוף המיוחד באזור נוצר בזכות צוק הר הגעש שבמערב האי. חופי הים הם היפים ביותר ביוון בשל החול הצבעוני והמים הצלולים. אפשרויות האירוח באזור הן לינה בבתי מלון, אירוח בבתים כפריים או וילות להשכרה בסנטוריני.

החודשים המומלצים לביקור באי הם חודשי האביב והסתיו. חודשי הקיץ אומנם אידיאליים יותר לנפוש במקום, אך עומס התיירות הרב במקום גורם להעלאת מחירים, צפיפות וחווית חופשה מתסכלת. לכן, מומלץ לחשוב על אופציית עונות המעבר באי.

לתיירים המבקרים באי מומלץ לבקר בצוק הר הגעש, חופי קאמארי בעלי החול השחור והאדום ואזורי הכפרים שבצפון. חשוב לציין כי מדובר באי בעל שטח קטן: ניתן לחצות את האי לרוחבו בשעה אחת של נסיעה.

אפשר למצוא בעונת הקיץ בקלות טיסות ישירות מישראל לסנטוריני. במידה ואין טיסה ישירה יש לטוס לאתונה ומשם לקחת טיסה נוספת. אפשרות נוספת להגעה מאתונה היא באמצעות הפלגה מנמל פיראוס. ההפלגה עוצרת בדרך בכמה איים ומעניקה חוויה מיוחדת.

הרכבת חבילת נופש באי

הר הגעש הקדום ,הנוף המיוחד, שקיעות סנטוריני המרהיבות ביופיין והחופים המיוחדים מהווים גורם משיכה לתיירים רבים. על כן, קשה למצוא חדר פנוי בבתי המלון באי ללא הזמנה מראש. יש הטוענים כי נופש בבתי מלון במסגרת פנסיון מלא אינו מעניק חוויה יוונית שלמה. השכרת וילות בסנטוריני מאפשרת לנופשים לנהל בעצמם את לוח הזמנים שלהם, לבשל את הארוחות בעצמם ולטייל בחופי הים, אתרי הארכיאולוגיה ושאר פלאי האי.

חשוב לציין כי וילות להשכרה בסנטוריני הן מצרך מבוקש מאוד ויש לבצע את ההזמנה כמה חודשים עד חצי שנה מראש. הוילות מאובזרות ומרוהטות ברהיטים כפריים יוונים יוקרתיים. ניתן לשכור וילה אשר נמצאת ממש על חוף הים.

כמעט כל הבתים באי צופים על הים וממוקמים במרחק של הליכה ממנו. בניגוד למצופה, דווקא חלק מבתי המלון באי ממוקמים באזורים מרוחקים מחוף הים ובעלי דרכי גישה בעייתיות. הזמנות של טיסות, בתי מלון וכמובן וילות להשכרה בסנטוריני ניתן לבצע דרך סוכני הנסיעות וחברות התעופה.

וילות להשכרה בסנטוריני לטובת אירועים מיוחדים

ניתן לשלב אירועים יוקרתיים עם הפלגה לאי ועריכת האירוע בוילה שכורה על החוף. בשנים האחרונות מקובל אפילו להשכיר וילה לאירועים בארץ, על פני בחירה באולם אירועים. אירוע בוילה מעניק חוויה יוקרתית, אישית ומיוחדת לאורחים.

ידוענים ואנשי ציבור אשר מעוניינים להפיק אירוע הרחק מעיני התקשורת בוחרים פעמים רבות באירוע סגור בוילה בארץ או בוילה בחו"ל. ישנן וילות להשכרה בסנטוריני אשר מיועדות לאירועים, מרוהטות בריהוט יוקרתי ומכילות מספר רב של חדרים המאפשר לינה של האורחים. זוהי ללא ספק אפשרות מומלצת מאוד לכל אחד.

עם זאת, לצעירים אשר מבקשים לשלב במסיבת הרווקים שלהם נסיעה לחו"ל, מומלץ לטוס ליוון ולחגוג בחופים הקסומים למשך סוף שבוע שלם. וילות להשכרה בסנטוריני מעניקות חווית מסיבת רווקים ורווקות בלתי נשכחת. בין היתר, ניתן לשכור שתי וילות צמודות לרווקים ולרווקות ולחגוג יחדיו לחתן ולכלה.

דילוג לתוכן