לוגו חדש לאתר

מלונות

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל

עזרה בתכנון מסלול טיול ליוון? השאירו פרטים 👇

ברגעים האחרונים שלפני היציאה לחופשה, אתה פתאום נזכר: צריך לעשות ביטוח. מדוע ביטוח נסיעות לחו"ל הוא דבר חשוב כל כך ומה הוא נותן לך, המטייל הממוצע? בשורה התחתונה, זה הרבה יותר מאשר לסמן 'וי' בשורת המשימות שיש לבצע לפני ההמראה.

החשיבות של ביטוח חופשה מכל סוג

כל תושבי ישראל זוכים לביטוח בריאות באופן אוטומטי כבר מאמצע שנות התשעים. לא מדובר בעניין של מה בכך. בארה"ב לדוגמא זהו נושא השרוי במחלוקת עד היום, ורק בשנים האחרונות החלו למסד את העניין. אבל איך כל זה קשור לביטוח שלך בזמן חופשה בחו"ל?

פשוט מאוד: בכל מקום בו אתה נמצא, עלול לקרות לך משהו: פציעה מסוג כזה או אחר, אובדן של רכוש חשוב, בעיה עם משלוח המזוודה שכוללת את כל הציוד לטיול וכדומה. כאשר אתה יוצא לטיול ללא ביטוח נסיעות לחו"ל, כל האירועים הללו ישאירו אותך חסר אונים. הביטוח כאן כדי להציל אותך.

נזק בארץ לא דומה כלל לנזק שנגרם בחו"ל

חשוֹב על האפשרות – הפחות חמורה אגב – בה תיעלם המזוודה שלך ובה כל הציוד שארזת לטיול. למעשה, אין לך שום אפשרות להמשיך בטיול. הבגדים, הכרטיסים לאטרקציות, אביזרי ההיגיינה ואפילו הכסף ילכו לאיבוד ללא שוב. לא היית רוצה, במקרה כזה, לדעת שיש מישהו שיכול לסייע לך באופן מיידי?

זהו בדיוק הרעיון מאחורי ביטוח נסיעות לחו"ל: הוא מסייע לך להתגבר על בעיות שבארץ זרה יהיו קריטיות. מקרים רבים עלולים להשפיע על חווית הטיול כולו ולהפוך בן רגע למשברים של ממש. בעזרת הפוליסה שהזמנת לקראת הטיול, תוכל לכסות את עצמך מפני שלל אירועים שעלולים להסתיים בטראומה, לא פחות:

  • פציעות ונזקי גוף
  • אובדן מסמכים חשובים
  • מזוודה שלא הגיעה ליעדה
  • ביטוח המכסה טיולי אתגריים (סקי)
  • ביטוח תרמילאים (גם חילוץ והצלה)

כל אחד מהביטוחים הללו יהוו עבורך קרש הצלה ברגעים הקשים ביותר. אל תזלזל בפוליסה הזו, משום שהיא עשויה להתברר במקרים רבים מאוד כצעד החשוב ביותר שעשית בחייך.

עוד כמה פרטים לגבי ביטוח נסיעות מההיבט הבריאותי

כפי שציינו, ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה גם (ואולי בעיקר) את הצד הבריאותי: נזק גופני, צורך באשפוז, פינוי על ידי אמבולנס ועוד – כל אלו יכללו בדרך כלל בפוליסת הביטוח שלך. אמנם הדאגה האחרונה שיש למטייל הממוצע היא לגבי מצבו הבריאותי במהלך הטיול, אבל זו טעות קשה. במיוחד במדינה זרה, חשוב להתכונן לתרחיש הגרוע מכל.

זוכר את ביטוח הבריאות הישראלי עליו דיברנו קודם? ובכן, החדשות הרעות הן שהוא לא תקף בחו"ל. ביטוח בריאות, אם קיים, תקף לאזרחי ותושבי אותה מדינה ולא למבקרים מזדמנים בה. ולכן, אם לא תזמין את הביטוח מראש, למעשה לא תהיה מכוסה בפני שום פציעה או פגיעה.

המשמעות של אירוע בריאותי ללא ביטוח

אפשר לחלק זאת לשני חלקים: החלק הקריטי פחות (ומייד תבין עד כמה הוא חשוב בפני עצמו) מדבר על ענייני התשלום. אם אין לך ביטוח נסיעות לחו"ל ונפצעת – תיאלץ לשלם על כל ההליך הרפואי מכיסך הפרטי. ומדובר בעשרות ומאות אלפי שקלים. לא בדיוק משהו שאתה יכול להרשות לעצמך, נכון?.

החלק הקריטי יותר מתייחס לתנאי האשפוז. כאשר יש לך ביטוח חופשה מוסדר, אתה למעשה דואג לכך שתזכה לטיפול הטוב ביותר שתוכל לקבל במדינה בה אתה נמצא. יותר מזה: כך תוכל לדאוג שבמקרים חמורים, חלילה, תוטס במהירות האפשרית ארצה, כדי לזכות לטיפול מידיהם של רופאים ישראליים. לא שווה את זה? אנחנו בטוחים שכן.

דילוג לתוכן