לוגו חדש לאתר

מלונות

סנטוריני יוון – מה יש לעשות

עזרה בתכנון מסלול טיול ליוון? השאירו פרטים 👇

בין אם אתם חוקרים את האי היווני המפואר ביותר כנקודת עצירה בירח דבש רב-יעדים או בטיול משפחתי, יצרנו מדריך חיוני לסנטוריני המכסה את כל המידע החיוני לתכנון הטיול שלכם לתמצית האי היווני . אם אתם מבלים שבוע בסנט'אוריני, עליכם לוודא שאתם עושים את המיטב שתוכלו עבור תיירים שלא מתחשק להם.

כאן תוכלו לגלות מה לעשות, היכן להישאר, מה לאכול ואיפה לאכול ארוחת ערב ומה כדאי לדעת לפני הנסיעה לסנטוריני. יש סיור בן 5 ימים לסנט'אוריני שמבטיח לכם להפיק את המרב מטיולכם לסנטוריני וממנה! מדריך זה יעזור לכם להפיק את המרב מסנטוריני בתקציב ואף הצענו x דברים לעשות בחינם בסנט אוריני. אנו מקווים שתנסה זאת ותגלה מה תעשה בסנטאוריני למשך 5 ימים או יותר. את הרשימה המלאה של פעילויות ומדריכי טיולים לסנט אוריני תוכלו למצוא כאן וכאן. בין אם אתם מטיילים בזוג, לבד או בקבוצה, גלו את 10 הדברים הטובים ביותר לעשות בסנטוריני יוון. יש מדריך Oia Sant orini מלא, המכיל את כל הדברים שאפשר לעשות באואה והיכן להישאר. בסנטוריני יש כמה מהחופים היפים בעולם והשקיעות והזריחות הטובות ביותר באי.

צפייה בשקיעה היא טקס ואחת הפעילויות הטובות ביותר בסנטוריני, אז איזו דרך טובה יותר להתחיל? רשימה זו עם כמה מהם. המקום הטוב ביותר בעולם לצפות בשקיעות הוא הכפר אויה סנטוריני וזה טקס נוסף עבורי.

נבנה על גבעה, זו אחת הפעילויות הטובות ביותר בסנטוריני אם אתה באמת אוהב נוף טוב. הנוף הוא לא כל מה שיש להם להציע, הנה כמה מהדברים האהובים עלי שעשיתי בפירה סנטוריני.

אם אתה רוצה נוף נהדר וללא קהל, זה המקום להיות בו בסנטוריני יוון. בדוק גם את המדריך הנהדר הזה שמציע 13 דברים מדהימים לעשות בסנט'אוריני כדי לראות כמה מהחופים הטובים ביותר ביוון ואתרי התיירות הפופולריים ביותר באי.

חובה לעשות למטיילים בסנטוריני הוא סיור היין בסנט'אוריני. שביל באורך של 10 ק"מ מחבר את פירה לאויא ואם תלכו בו תהיו בלב אחד מאזורי היין המפורסמים ביותר ביוון.

אם תחליט להישאר זמן רב יותר בסנטוריני, אל תשכח לבקר ברשימת הפעילויות המדהימות שלנו בסנטוריני בעוד יומיים או אפילו שלושה ימים. בקר במדריך שלנו ליעדי התיירות הפופולריים ביותר ביוון וביוון בכלל והיה מאוד שימושי במסלול הסנטה אוריני שלך.

אם אתם מבקרים ביוון בעתיד הקרוב, עליכם לתכנן לפחות 3 ימים בסנטוריני. אם אינכם במצב רוח לעשות זאת לבד או סתם מחפשים מבוא טוב לסנט'אוריני, תוכלו לבחור באחד ממדריכי הנסיעות שלנו ליעדי התיירות הפופולריים ביותר ביוון וביוון. אם אתם מבלים 2-3 ימים בסנטה אוריני, יהיה לכם יותר זמן לבקר בכל המקומות המדהימים של האי.

אם הטיסות לסנטוריני יקרות מדי, הדבר הבא הכי טוב הוא להשתמש בשיטת תחבורה זולה וידידותית יותר לסביבה ולקחת מעבורת לאי. קפיצות איים ביוון הוא אחד היעדים התיירותיים הפופולאריים ביותר ביוון וביוון. אפשרות נוספת היא לקחת את המעבורת מאתונה לסנטה אוריני, או אם הטיסה מ / אל סנט אוריני זולה מדי, לקחת מעבורת נוספת לסנטוריני וממנה.

למעבורות לסנטוריני, אנא עיינו במדריך הנסיעות שלנו בעת הזמנת מעבורת יוונית או ראו כאן מעבורות מ / אל סנטוריני. לקבלת כל המידע הזה, אנא קרא את המדריך הזה להזמנת כרטיס המעבורת היוונית שלך ולבדוק את אפשרויות המעבורת עבור סנט אוריני והאיים האחרים ביוון וביוון. אני מציע לך לבקר במקומות הטובים ביותר בסנט'וריני בטיול באיים של האי או לבקר בתרבויות העתיקות של סנטה אוריניס בטיול שלנו. כל הסיורים שלנו עם הביקורות הטובות ביותר והיינו מציעים לבקר באטרקציות התיירותיות הטובות ביותר באי, כמו בזיליקת יוחנן המטביל, קתדרלת הבתולה מריה ואפילו כנסיית ישו המושיע.

איי יוון הם יפים, אבל האמת היא שלא רק סנטוריני, אלא כל אי ביוון יכול להיות בעל נוף מועדף. ישנם איים רבים – יעדים מקפיצים באיי יוון כמו מיקונוס, כרתים, סלוניקי, לסבוס, רודוס, קרפטוס ואידומנאו, ויש עוד הרבה איים עם הנוף הייחודי שלהם. סנט אוריני או MyKonOS יכולים להתחרות עם הפופולריים ביותר, מכיוון שלמעשה לכל אי יווני יש משהו ייחודי להציע.

דילוג לתוכן