לוגו חדש לאתר
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות

זקינתוס, יוון – אטרקציות פופולאריות

עזרה בתכנון מסלול טיול ליוון? השאירו פרטים 👇

ליוון ולזקינטוס, אי אירופי מהמם, יש כל כך הרבה מה להציע, יש כל כך הרבה דברים מדהימים לעשות והאי שווה ביקור. אם אתם רוצים לצאת לטיולים רגליים עם המשפחה או החברים ביוון, לא כדאי לכם לפספס ביקור באי היפה זקינא בחלקו המזרחי של הים היוני. יש הרבה מה לעשות ולראות, ואם אתה מתגעגע אליו לעתים קרובות, לא תחמיץ הזדמנות לבקר בו. זהו אחד המקומות הטובים ביותר לשהות בזקינטוס אם אתה רוצה לברוח מהטירוף של אתרי הנופש והחופים ובמקום זאת למצוא אווירה יוונית מסורתית יותר.

זאנטה הוא הירוק מבין כל איי יוון ומציע אטרקציות רבות שמוכיחות כי זקינתוס שווה ביקור אם אינכם מחפשים חופשה שטופת שמש טיפוסית. בזאנטה יש גם מספר טיולים רגועים יותר – כמו טיול באי הלקידיקי, יעד תיירותי פופולרי, וביקור באחד החופים היפים ביותר ביוון.

בירת יוון, אתונה, היא חובה – לראות את המראות ויעדי התיירות העיקריים במדינה כוללים את העיר העתיקה אתונה, כמו גם כמה מאתרי התיירות הפופולריים בעולם.

אחד האיים היוונים המעניינים ביותר הוא זקינתוס, הידוע גם על ידי הבריטים כזאנטה, הממוקם בדרום יוון, המכונה בינלאומית "זאנטה". האיים העיקריים הם קורפו, לפקדה, קפלוניה וזכינה, ואחד מהם הוא הגדול שבהם, האי המרכזי זאנטוס. זקיס, או זאנטס, שייך לקבוצה הכוללת גם את קור פויס, פקסוס – פקסוס ולפקאס – איתקה.

העיר זקינתוס היא בירת זקינתוס ונמתחת בקשת רחבה לאורך החוף המשתפל בעדינות של המפרץ.

בזאנטה יש מאות דירות זולות ובמידה ואינך שוכן על חוף ים יפהפה או אפילו טיול יום ממרכז העיר, לזנטה יש הרבה מה להציע למי שמחפש אוכל יווני טעים. אחד היעדים הפופולאריים והכי זולים כביכול בעיר זקינתוס הוא מלון זאנטוס, היחיד מסוגו שתוכלו למצוא באי.

השכונה האהובה עלי בזקינטוס היא זקיס טאון, שכן היא מציעה גישה נוחה לאטרקציות האחרות של האי, תוך שהיא מציעה הרבה מסעדות ופעילויות טובות. אם אתם כאן בפעם הראשונה, זה כנראה המקום הכי טוב לשהות בזקינטוס, מכיוון שכל שאר חלקי האי נגישים מכאן בקלות.

זקינתוס טאון הוא גם המקום הטוב ביותר לשהות בו בזקינתוס אם אתם מגיעים לאי בפעם הראשונה, מכיוון שתמצאו מבחר רחב של מלונות ומסעדות. המלון מציע נופים נהדרים של העיר, ומציע מבחר טוב של מסעדות וברים. גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי זמינה בכל האזורים.

בקורפו, קפלוניה, זקינתוס וקיטרה יש נמלי תעופה המציעים גם טיסות פנים מאתונה וגם חברות תעופה שכר בינלאומיות. בקיץ, מעבורות יוצאות לעתים קרובות מ / אל קבאלה, קורפו וגם מזנטה והיבשת. השכרת רכב של זאנטס יכולה לאסוף ולספק מכוניות בכל מקום בזאנטאס כל עוד הן מופעלות ממשרד.

מילוס הוא אידיאלי לטיול שייט באי יווני, מכיוון שיש מעל 70 חופים, חלקם שונים מאוד. תוכלו לבלות יום בחקר קו החוף היפהפה, בו תוכלו להקיף בטיולי שייט מעיר זקינתוס.

החופים הם חלק עיקרי באטרקציה של זקינתוס, כאשר חוף אגיוס ניקולאוס הוא החוף הפופולרי ביותר באי וגם החוף השני ביותר ביקר ביותר באי.

אם אתם מחפשים חוף יפה ביוון, אתם לא יכולים לעשות הרבה יותר טוב מאגיוס ניקולאוס. ישנם הרבה חופים פופולריים אחרים בזקינתוס, כמו חוף קוואלה המפורסם, אך זה שווה לשקול אם אתה מבקר בחוף רגוע ויפה ברחבי יוון. חוף הספינה הטרופה, המציע גם נופים נהדרים של הים התיכון ומספר רב של תיירים, ממוקם במה שמכונה Smuggler's Cove, ממש מול חופי האי קרפטוס.

זקינתוס, הידוע גם בשם זנטה, ידוע ביופיו, אך הוא פחות אי לילדים מאשר לאלה שקמים בקורפו. אין פארק מים בהשוואה לקורפו, ולמרות שהאי היווני כולו יפה, בזאנטס במיוחד יש צד של ערך שאולי לא הייתם מצפים לו בעת חיפוש אחר חוברות.

זו אחת הסיבות שבגללן החלטתי ליצור מדריך זה ליעדי התיירות הפופולריים ביותר באי זקינתוס.

אחרי שנים רבות אני יכול לומר שזקינתוס וכל יוון הם באמת מקום יפה לבקר בו בכל עת של השנה. האי היווני אידיאלי לחופשה משפחתית וזה יכול גם להיות מרתק ללמוד יותר על ההיסטוריה והתרבות של האי היפהפה הזה ותושביו. בזאקיס החוף והים אף פעם לא רחוקים, כך שאין לכם ברירה אלא לזלול אוכל יווני טעים ולהתרחץ.

דילוג לתוכן