לוגו חדש לאתר
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות

קורפו, יוון – אטרקציות מומלצות

עזרה בתכנון מסלול טיול ליוון? השאירו פרטים 👇

יש לנו 11 סיבות לנסוע לקורפו, מה שיגרום לכם לארוז את בגד הים ולבקר באי. Cor Fuis יוון היא תמונה – יעד מושלם עם חופים יפהפיים, נוף יפהפה והיסטוריה עשירה. הוא מכיל אתרים היסטוריים אטרקטיביים, לעתים קרובות עם כשרון ונציאני מובהק, ומקסים במיוחד בשל השילוב הייחודי שלו בין אדריכלות עתיקה ומודרנית. בעת ביקור בערים, על המבקרים להקדיש זמן לחקור את הסמטאות וללכוד את פרטי חיי היומיום בקור פויס.

אם אתם מחפשים אתר נופש יפהפה על חוף הים עם נוף נהדר לים התיכון, אז אל תחפשו רחוק יותר מהאי היווני פארוס. האי קורפו הוא יעד מושלם למי שרוצה להיות באתרי החוף המרכזיים לאורך החוף, וגם לתיירים.

Sidari הוא גם טיול יום פופולרי עבור מבקרים בקורפו, מכיוון שהוא אחד מציוני הדרך המפורסמים ביותר באי. זה גם המקום הנכון אם אתה רוצה לחקור איים יוונים אחרים במהלך ביקורך בקורפו (מכאן מתחילים טיולי שייט לאיי אריקוסה ואותוני) וזה פופולרי גם לטיולי יום של מבקרים מחוץ לקור פו.

זו האמת אחת הפעילויות הטובות ביותר בקורפו אם אתה רוצה לבלות יום רגוע יותר, וזה מקום נהדר ושווה לחקור בעצמך.

אם יש רק מקום אחד לקורפו לבקר בו, זה פורטו טימוני, החוף האהוב עליי על חוף האי. אם אתם מעדיפים לבלות בקורפו עם חופים יפים, נוף יפהפה וצוקי הרים מרשימים, תוכלו לבחור בין החוף היפה של קוקטוקאלי או החוף הציורי של פורטוס, מקום נהדר לשהות בו עם ילדים. המלון ממוקם באי יפהפה, רק כמה קילומטרים מהבירה פיראוס, והוא המקום המושלם ליום מרגיע על החוף או אפילו ליום על החוף.

אם אתה מעוניין לבקר באטרקציות התיירותיות העיקריות של קורפו, אתה לא יכול להיות ממוקם טוב יותר מאשר בפורטו טימוני.

הקפידו להיכנס פנימה ולסייר במקום היפהפה הזה, אשר לחובבי ההיסטוריה הוא בקלות אחד הטובים בקורפו. אם ברצונכם לנצל את המיטב מביקורכם ב- Cor Fuis וללמוד על ההיסטוריה שלו, אנו ממליצים על סיור מודרך. עם מגוון כה רב של אטרקציות סביבו, זו בהחלט עיר ביוון שאסור לפספס. התאהב במקומות הלא מפוזרים של Cor fuis יוון ובקר אותם בעצמך.

אם הטיול שלך לקורפו מאורגן על ידי סוכנות נסיעות, האטרקציות הבאות ייכללו בתוכנית שלך ויוצעו כתוכנית חובה – ראה יעד או כחלק מהתוכנית.

אם אתם מחפשים מקום היסטורי המציע גם נוף מרהיב, אסור לכם לפספס את המבצר העתיק של העיר קורפו. המבצר הישן והחדש הם שני מראות נהדרים לחקור אם אתם מתכננים לבלות יום או יומיים בעיר קור פויס. אם אתם רוצים טיול בסגנון העיר, כדאי לחפש את הדברים הטובים ביותר לעשות בקורפו.

שתיית יין בעיר העתיקה היא גולת הכותרת של כל טיול בקורפו ואחד המקומות הרומנטיים ביותר לביקור. ממוקם בעיירה קור פויס (Cor Fuis), זהו המקום המושלם עבור אלו שרוצים לקבל תובנה על האופן בו החיים היו בעבר בקורפו. עבור אלה שפשוט מוקסמים מהתרבות המסורתית של האי, אחת האטרקציות העיקריות של Cor fuis היא פריתיה העתיקה. חובה לראות זאת נמצאת בעיר העתיקה פריצה, העיר העתיקה והיפה ביותר ביוון.

אם אתם בתקציב הדוק ביוון, אגיוס גורדיוס הוא המקום הטוב ביותר לשהות בו בקורפו. אם לא הייתה לכם אפשרות לשכור אחת במהלך שהותכם, עליכם לדעת שתצטרכו לנסות במקום אחר מחוץ ליוון. להיות כאן פירושו להיות קרוב לאחד החופים היפים בעולם, זקינתוס, וזה נחשב למקום המושלם לבילוי רומנטי בסוף השבוע לאי קור פויס. אחת הפעילויות הטובות ביותר שלנו בזקיסאוס היא להיות חלק מטיול קבוצתי עם חברים ובני משפחה לאתר נופש על חוף הים היפה על חוף זקירגוס.

אם אתה נרקומן נסיעות ויודע שהעיר העתיקה של קורפו היא חובה, אז אתה צריך לבקר בה. אם אתם רוצים להישאר בקור פויס, שיש לה הרבה מה לעשות, כולל כמה מהמלונות והמסעדות הטובים ביותר בעיר, כמו גם אזור קניות נהדר, אז אל תחפשו יותר את אגיוס גורדיוס, המלון הפופולרי ביותר אִי.

דילוג לתוכן