לוגו חדש לאתר
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות

מיקונוס למטיילים – כל האטרקציות שחשוב להכיר

עזרה בתכנון מסלול טיול ליוון? השאירו פרטים 👇

בכל הנוגע לאטרקציות ביוון, האי האידילי מיקונוס נמצא בראש רשימת המטיילים. אוכל יווני מפתה, נינוח – האווירה נינוחה וחיי הלילה מתקיימים. מטיילים אוהבים את זה מהסיבות הנכונות. — – מיקונוס ידוע גם כאחד היעדים התיירותיים הפופולאריים ביותר בעולם בזכות החופים היפים שלו והוא המקום המושלם לבקר בכל האטרקציות המרכזיות של מיקונוס. אם אתם מחפשים מקום למסיבות במיקונוס, חפשו אחר לינה בעיירה קונה שלי. פרדייז ביץ '- מקומות הלינה הזולים ביותר ב- mykONOS שתוכלו למצוא נמצאים בסמוך לעיירה Myksono Gay Beach ותמצאו הרבה מקומות ידידותיים להומואים באי זה. ממוקם רק כמה קילומטרים מהאטרקציות התיירותיות העיקריות של האי, זהו יעד נהדר עבור תיירים הומוסקסואליים ולסבים כמו גם תיירים מאזורים אחרים של יוון. —- – אם אתם כבר במיקונוס, אנו ממליצים לכם לצאת לטיול של יום שלם בקטמרן כדי לבקר בחופים הטובים ביותר של דלוס ורניה. אם יש לכם יותר זמן ב- MyKonOS, מומלץ לצאת לטיול יום ולבקר בכמה מהחופים הפופולאריים ביותר באי, כמו צ'יוס, קפלוניה וקוואלה. אתה יכול גם ללכת לקפוץ לחוף במיקסונס, וזה ערך רב לכסף ויעזור לך לחקור את כל החופים הטובים באי הזה. אם גם אתם רוצים לבקר בחופים נוספים, הזמינו טיול לאי קפקא הסמוך, יעד תיירותי פופולרי לתיירים מאזורים אחרים ביוון.

Boat Mykonos Sea Transfer היא חברת סירות ומוניות שתיקח אתכם לכמה מהחופים הטובים ביותר באי, כולל פאראגה, גן עדן, סופר גן עדן ואליה. החופים פתוחים לקהל וחופש לביקור, ואוטובוסים ומוניות מים זולים. קל למצוא מלונות נהדרים וזולים ב- MyKonOS כמעט בכל חלקי האי ובכל החופים והמפרצונים הפתוחים לקהל, אז קחו אוטובוס או מונית מים לאחד מהם. לאחר קפיצה לאיים, קחו את המעבורת הידרופולי לסנטוריני וקחו מעבורת לקוואלה ואז טסו לחאניה, כרתים, שנמצאת בין הרים לים.

כשאתה מגיע, מיקונוס לא יקרה מדי, מכיוון שרבים מהפעילויות הטובות ביותר כוללות מנוחה בחופים, שהם בחינם. עבור יעד באי הידוע בחופי הים היפים ובאוכל הטוב שלו, בוודאי תיהנו ממנו אחרי שעות.

כמובן, הומוסקסואליות אינה מגדירה את האטרקציות שרוב האנשים רוצים לראות ביעד זה, אך רוב המטיילים הקווירים רק ירצו יום לראות כמה מהדברים הטובים ביותר לראות במיקונוס. נצלו את כל האטרקציות החינמיות ותהנו מהן, בין אם אתם פשוט נהנים לבקר בטחנות הרוח, להסתובב על החופים או לטייל בוונציה הקטנה או בעיר מיקונוס. אז תכנן את החופשה היוונית שלך כך שתפיק את המיטב ממנה ותבקר במקומות הטובים ביותר ואל תחכה יותר.

מיקונוס טרוולר כאן כדי לעזור לכם ולספק לכם את המדריך הפנימי הטוב ביותר למיק על האי. אנו מקווים שרשימת פעילויות זו במיקונוס תעזור לך להפיק את המרב מזמנך באי הקיקלאדים. ישנם מקומות רבים במיקסונס שכדאי לבקר ולעולם לא לפספס במהלך הסיור שלך באי. אני מקווה שזה היה עוזר לך למצוא את הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות בעת ביקור בעצמך במיקנה. השתמש בזה כמדריך כדי לגלות היכן אתה צריך להיות לבד בעת ביקור ב- KONOS שלי.

שאל את כל מי שביקר באי יווני והם יגידו לך ששום דבר מלבד החופים לא קשור לטיול ערב מוקדם בעיר האי. כפי שאתה יכול לדמיין, אם אתה מבלה שבוע במיקונוס, אתה בהחלט צריך לחקור את החוף ככל האפשר. זה כנראה בגלל שאנחנו אומרים שחופי האיים הם חלק גדול ממה שרואים במיקסונס. לא משנה לאיזה חוף תלכו, כדאי לבקר לפחות באחד מהם, ובהחלט לא בכולם.

ביקור באי מבלי ללכת לאנו מרה הוא למעשה חטא, אך להסתובב כאן היא אחת הדרכים הטובות ביותר לבקר במיקונוס כדי להימלט מהקהל. זה בהחלט הדבר החיוני ביותר לעשות במהלך השבוע – שהייה ממושכת במיקסונס, ובהחלט לא רק עבור תיירים.

אם אתם מחפשים את הדברים הטובים ביותר לעשות במיקונוס, עליכם בהחלט לבקר במגדלור ארמניסטי, הממוקם בכף ארמניסטי שבאי.

דילוג לתוכן