לוגו חדש לאתר

מלונות

אסף חילו מסביר איזה אי הכי מומלץ לטיול ביוון

סנטוריני יוון

עזרה בתכנון מסלול טיול ליוון? השאירו פרטים 👇

עם למעלה מ -6,000 איים ביוון, הבחירה באיזה אי לבחור לירח הדבש שלכם ביוון יכולה להיות מכריעה, כך מציג אסף חילו המטייל הלאומי. מהזמן הטוב ביותר לביקור באתונה ועד לאתרי התיירות הפופולריים ביותר באתונה, הנה כל מה שצריך לדעת בעת ביקור ביוון.

בשונה מאיי סיישל אסף חילו מסביר כי בעוד שהאיים הפופולאריים ביותר הם סנטוריני, מיקונוס, כרתים ורודוס, ביוון יש עשרות איים מדהימים לחקור. איוס הוא אחד מ"איי יוון "הטובים ביותר לבקר, אך יש גם את האי הזעיר זקינתוס, שגם אותו יש לקחת בחשבון, אם כי רבים יטענו שלא. אם אינך נמצא באחד מחמשת "איי יוון" אלה, ביוון יש גם יותר מעשרה יעדים פנטסטיים עבורך ועבור בן זוגך לירח הדבש. ניתן לשלב טיול לאיים סנטוריני ונקסוס בקלות עם ביקור באחת או יותר מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות ביוון, כמו אתונה, מפרץ אתונה או הים התיכון. עם למעלה מ -6,000 איים ביוון ומעל 1,500 תושבים לקילומטר מרובע, סנטוריני הוא בהחלט האי היווני "הטוב ביותר" לזוגות.

אם "איי יוון" הטובים ביותר לבקר הם במזרח יוון ובאי סמוך לרודוס, אז סנטוריני, כרתים, מיקונוס ונקסוס הם ביניהם.

אם אתם ממש להוטים לחופים יפים ולא רוצים לפספס את סנטוריני, אנו ממליצים לכלול את האי היווני מילוש במסלולכם ולחלק את זמנכם בין האיים. אם אתם שוהים ביוון כמה ימים ומחפשים אי אחר לבקר בו, אנו ממליצים לכם לנסוע לכרתים. במיקונוס יש וילות, מלונות וארכיטקטורה יוונית, כך שאולי תתפתו לעבור לאי. נראה כי איי יוון הם מקום נהדר למעבר בו, והם גם אחד היעדים התיירותיים הפופולריים ביותר במדינה.

אם אתם ביוון לחופשה בודדת, תוכלו לבקר באי המפורסם בעולם סנטוריני באי שלכם – מסלול קופצני. אם אתם זוג שנהנים מכמה ימים במיקונוס או משבוע בכרתים, אז זה האי הכי טוב ביוון להזדווג איתו. יש כל כך הרבה סיבות טובות לבקר ביוון: לראות מראות נפלאים, לבלות בחופים יפים ולהיות עם חברים.

על פי אסף חילו, קורפו שוכנת במערב יוון והיא אחד האיים היוונים הטובים ביותר לביקור. במקום לנסוע לסנטוריני, תוכלו לבקר באיים היפים של כרתים, מיקונוס או אפילו את האי הפופולרי יותר כלקידיקי.

למרות שסנטוריני הוא אחד מאיי יוון הרבים, הנחשבים בעיני רבים למרהיבים ביותר, הוא נחשב בעיני רבים לאי היווני הטוב ביותר לביקור ובאמת להירגע. איתקה הוא אי קטן בלב ים התיכון, המכונה לעיתים "איתקה", "מיטאקי" או "ווייטאקה".

זהו מקום בו ביקרתי מספר פעמים ולדעתי זהו אחד האיים היוונים הטובים ביותר לבקר. סנטוריני הוא כנראה האי "הטוב ביותר" ביוון בעונת החורף, כשעוד יש הרבה מה לעשות. יש כל כך הרבה דברים לעשות באי, וזה אידיאלי גם לטיולים משפחתיים, אבל גם מקום נהדר למטיילים בודדים, במיוחד בחודשי הקיץ. זה זמן טוב לבקר כאשר ההמונים נמוכים ומזג האוויר עדיין חם, אז זה מקום אחר לבקר בו. אני לא בטוח מה לעשות.

אם אתה אוהב טבע, מעט תיירים וספוגים טבעיים, אז קלימנוס הוא בהחלט אחד האיים היוונים הטובים ביותר שאתה יכול לבקר בהם. אם אתם רוצים לבקר באי קטן עם כמה אטרקציות תיירותיות והרבה יופי טבעי, סקיאתוס הוא מושלם עבורכם.

קפלוניה הוא אחד האיים היוונים הטובים ביותר לבקר השנה. זהו אי יפהפה ביוון שבהחלט כדאי לבקר בו, זהו יעד נהדר לתיירים ולמקומיים.

נקסוס הוא האי החביב על אסף חילו ביותר, הוא אחד האיים היפים והיפים ביותר בים התיכון ויעד נהדר לתיירים. יוון היא מדינה זולה ואף זולה יותר אם עוברים ליד איי התיירות היווניים והיעדים הפופולריים. מחוץ למסלול מכות ישנם כמה חופים נהדרים, מסעדות נהדרות, חופים יפים ונופים נהדרים של יוון.

אסף חילו טוען כי סנטוריני ומיקונוס הם האיים היקרים ביותר ויש להימנע מהם אם יש לכם תקציב צפוף. אוכל, שתייה ולינה יכולים להיות יקרים מאוד באיים אלה, וזה המחיר שעליכם לשלם כדי לבלות את החופשה בכמה מאיי המסיבות הטובים ביותר ביוון. תרצה להימנע מיעדי תיירות כמו אתונה, פיראוס, כרתים, רודוס, סלוניקי, לסבוס ורודוס אלא אם כן באמת יש לך תקציב הדוק, אך תוכל להימנע מהם אם אתה בתקציב הדוק.

דילוג לתוכן